Thursday , 19 October 2017

Calatorii

DSCF3182 Bisericile rupestre din Muntii Buzaului - In gresiile din Muntii Buzaului se afla mai multe asezari rupestre, unele dintre ele bine conservate si cu inscriptii clare. Sapate inca din antichitate si legate se pare de aparitia primilor crestini pe malurile raului Buzau, grotele au functionat ca biserici si chilii pana in secolele XVI-XVII. Acestea se intind pe mai multe culmi impadurite, ...
OLYMPUS DIGITAL CAMERA Kanha National Park – India - In iarna, ca mai de fiecare data in ultimii ani, m-am trezit intr-o tara straina fara sa am un traseu bine conturat. Si asa, cu pasi mici, mi-am croit drum prin centrul Indiei spre un parc national iluzoriu, unde auzisem ca s-ar gasi tigri. Acolo am gasit un loc fantastic, unde in loc de 2 ...
DSC_6006 Inapoi in India, 2010 - 2 Noiembrie 2010 În sfârșit zborul spre Bangalore. Dimineață ne trezim în India. Scăpăm repede de formalități și luăm autobuzul spre stația principală. Prima ploaie… sper să nu o țină mult așa.Din stația principală, primul autobuz spre Hospet pleacă în câteva minute, adică la 6. Ne suim in el și la drum… Ploaia nu pare ...
IMG_3208 Hashemi – un restaurant regal - După cum scrie și în Lonely Planet, un restaurant care arată mediocru, dar care este tot timpul plin, trebuie să aibă o mâncare foarte, foarte bună. Ei bine, Hashemi Restaurant, aflat în centrul Amman-ului, în zona Downtown sau Jebel Amman este un astfel de loc. Aici obișnuiește regele să vină să își ia micul dejun. ...
DSCF1661 Tura de iarnă în Vrancea cu #Goodyear4x4 - Joia trecută am plecat într-o tură #Goodyear4x4 ediția de iarnă, ultima dintr-un proiect mai amplu, după ieșiri în Ardeal, Dobrogea și Apuseni. Echipa completă a inclus 10 oameni, printre care și un câștigător al concursului on-line. Am plecat așadar cu trei mașini nou-nouțe Mercedes-Benz ML350 oferite de Țiriac Auto și echipate cu anvelope de iarnă ...
DSCF8529 Esox esox - Esox esox sau stiuca este un peste rapitor care se gaseste din belsug in apele din Delta Dunarii. Ca si dimensiuni, poate ajunge pana la 10-12kg, existand totusi capturi record de pana la 20kg. Sezonul de pescuit la acest peste incepe de obicei din aprilie si tine pana in februarie si se pot retine exemplarele ...
IMG_9457 Sakhr el Aswad - Sakhr el Aswad sau Soimul negru, traducere din araba, este un traseu ‘new wave’ din Wadi Rum, aflat undeva in partea din spate a masivului. New wave adica, spre deosebire de clasicele zonei, unde fetele spalate s-ar fi trecut cu o doza de curaj, aici sunt spituri. Fisurile ar trebui sa fie protejate traditional. A ...
IMG_9763 Jerash – ruine romane in inima Asiei Mici - Jerash, sau Gerasa, dupa cum era cunoscut in lumea antica, este un vechi oras greco-roman ale carui ruine sunt foarte bine conservate. Aflate la mica distanta de Amman, sunt o locatie pe care nu trebuie sa o ratati cand veti merge in Iordania. In urma cu doua milenii, acesta a fost parte din Decapolis, adica ...
IMG_9594 Eye of Allah - Anul acesta am planificat o saptamana intreaga in desertul de la Wadi Rum… 2 zile in Aqaba, la mare si ultima in Amman. S-a dovedit o alegere inteleapta. Au fost locuri foarte frumoase, oameni pe care ii stiam din anii trecuti si temperaturi placute. Asadar, traseul pe care il voi descrie azi l-am facut pe ...
DSC_8528 Un festival de muzica in Alleppey, in India. Improvizatie instrumentala, voce si… elefanti! - In Alleppey, un orasel aflat in statul Kerala din India, am avut norocul sa nimeresc in timpul unui festival de muzica si elefanti. Festivalul a durat 7 zile si am prins ultimele trei ale acestuia. In fiecare seara au fost reprezentatii de muzica indiana, improvizatie instrumentala si voce si cate un scurt moment cu elefanti. ...